شهردارمنطقه سه مشهد با بیان این که راه آهن یکی از زیر ساخت هزینه بر است،گفت: این موضوع در حال مطالعه است و بر اساس آن فرودگاه و راه‌آهن از محدوده شهری خارج خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، مهندس مهدی خداشناس شهردار منطقه سه مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به خاطر اتفاقات کشور افغانستان پدیده بام فروشی شدت گرفته است که اگر اوقاف، آستان قدس رضوی و اداره ثبت اسناد همکاری کنند، با سند دار کردن اراضی قولنامه ای این پدیده را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: رویکرد مدیریت شهری هم در شورای شهر و هم در شهرداری، توجه به حاشیه شهر است. اگر فعالیت‌‌‌‌‌های عمرانی این منطقه بیشتر دیده می‌شود، به خاطر خواست مردم است. همچنین شورای اجتماعی محله این منطقه، جزء فعال‌ترین شوراهای اجتماعی شهر مشهد است.

مهدی خداشناس با اشاره به این که با فعالیت‌‌‌‌های اصلاحی امسال هیچ معبری در منطقه مشکل آبگرفتگی نخواهد داشت، خبر داد: سرانه ورزشی منطقه از ۰/۲ درصد به ۰/۹ درصد رسیده است. ۷۴ هزار متر مربع از مساحت منطقه آسفالت گردیده است که رتبه اول در نهضت آسفالت را داریم.

وی یادآور شد: توسعه بوستان بهار، سند تحول آفرینی محور رسالت، دوربرگردان غیر همسطح میرزایی، میدان گذر طبرسی، کرانه شمالی از جمله کلان پروژه‌‌‌‌‌های سال جاری شهرداری منطقه سه است، همچنین این منطقه ۴۳ پروژه زود بازده با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان در دست دارد که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *