شهردار منطقه ۵ گفت: برای رفاه حال زائرین، اسکان اضطراری در سه سالن  فرهنگسرای امت، شهید علیمردانی و شهدای مدافع حرم فراهم شده که آماده خدمت رسانی به  دو هزار و 500  زائر است.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، مجید وحدتی پور شهردار منطقه پنج در گفتگو با ستاد استقبال بهار در خصوص اقدامات نوروری این منطقه ابراز کرد: تقارن بهار طبیعت و قرآن اتفاق بسیار خوبی است و هر سال مدیران شهری پذیرای زائرین بسیاری هستند.

وی گفت: شور و نشاط خاصی در مدیریت شهری است تا بتوانیم بهار خوب را رقم بزنیم. این منطقه در چهار محور انجام وظیفه می کند.

وحدتی پور با اشاره به این که در زمینه فعالیت عمرانی جداول فرسوده را از فصل پاییز بازسازی کردیم، افزود: شست و شو و رنگ آمیزی ۹۰ هزار متر جدول انجام شده است.

شهردار منطقه ۵ ابراز کرد: چهار هزار متر مربع آسفالت را بازسازی و ۲۰ کیلومتر خط کشی محوری انجام شده است.

کاشت ۸۰۰ هزار گل فصلی و دائمی

وی احیا و تعویض تابلوهای ترافیکی را از دیگر اقدامات نوروزی منطقه پنج دانست و گفت: مجاورین و زائرین در فصل بهار زیبایی خاصی را از خدمات شهرداری انتظار دارند و در همین راستا ۸۰۰ هزار گل فصلی و دائمی در بوستان و فضای سبز این منطقه کاشته شده است.

وی گفت: در راستای رفاه حال زائرین ۹۱ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۹ هزار مبلمان شهری و وسایل ورزشی در فصای سبز و پارک ها آماده شده است.

نصب ۳۲ المان نوروزی در منطقه پنج

وحدتی پور با اشاره به این که ۳۲ المان فضای سبز و فرهنگی در منطقه نصب شده است، افزود:  تجمع المان ها در پارک وحدت؛ بزرگترین پارک منطقه است و المان های چوبی نیز مورد استقبال بسیاری از زائرین قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در محدوده مقدم و انتهای مفتح به خاطر مجتمع های تجاری،  مجموعه المان ها را شاهد هستیم‌ که فضای مفرح و زیبایی را ایجاد کرده است.

اسکان اضطراری پذیرای دو هزار و 500 زائر نوروزی

وحدتی پور بیان کرد: برای رفاه حال زائرین، اسکان اضطراری در سه سالن فرهنگسرای امت، شهید علیمردانی و شهدای مدافع حرم فراهم شده که آماده خدمت رسانی به دو هزار و 500 زائر است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد پارکینگ برای این محدوده در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: چون منطقه پنج شهرداری نزدیک به بافت حرم است، زائرین از پارکینگ های این محدوده استفاده می کنند‌‌؛ در همین راستا ۲۵۰ پارکینگ در این منطقه پیش بینی شده است که پارکینگ روباز پارک وحدت ظرفیت پذیرش ۱۵۰ خودرو را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *