مدیر عامل آتش نشانی مشهد از برگزاری برنامه های متنوع ایمنی و آموزشی برای زائران و مسافران نوروزی در چندین نقطه این شهر خبر داد و افزود: با استقبال خوب زائران این اقدامات تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، آتشپاد دوم “مجید فرهادی” با بیان این مطلب گفت: باتوجه به تاکیدات شورای اسلامی شهر و سرپرست محترم شهرداری مشهد مبنی بر انجام فعالیت های میدانی و ارائه آموزش های ایمنی به عموم مردم بویژه زائران امام مهربانی ها و مسافران نوروزی ،برنامه ریزی مناسبی توسط همکاران اداره آموزش و فرهنگ سازی معاونت آموزش و پیشگیری این سازمان صورت گرفت.

وی افزود: مربیان ، کارشناسان و آتش نشانان داوطلب این سازمان از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ در اماکن تردد و اسکان مسافران و زائران در سطح شهر مشهد استقرار یافته و آموزش های مربوط به موارد ایمنی و آتش نشانی را به گروه های مختلف سنی ارائه می‌دهند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد یادآور شد: این برنامه آموزشی در دو قسمت کودکان و بزرگسالان برنامه ریزی شده و تلاش ما این بوده علاوه بر مسائل مربوط به سفر و ایمنی، مسافران را به صورت عملی با خطرات موجود در محل اسکان ، راهکارهای مقابله با حوادث و روش استفاده از تجهیزات مورد نیاز، آشنا کنند تا به این نحو فرهنگ ایمنی و آتش نشانی را ارتقا دهیم.

آتشپاد دوم فرهادی خاطرنشان کرد: این برنامه های متنوع که با استقبال گسترده زائران و مسافران نوروزی مواجه شده تا پایان ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *