معاون استاندار و فرماندار مشهد با بیان اینکه هزار و 300 بازرس، بازار و خدمات ارائه شده به زائران را رصد میکنند، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده کمبودی در کالاها و نیازهای زائران وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، محسن داوری فرماندار مشهد در چهارمین نشست خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی زائران خراسان رضوی که در بازار رضا (ع) مشهد برگزار شد، افزود: نقطه قوت ستاد امسال این است که در تامین، توزیع و نظارت بر بازار و خدمات انسجام بخشی بهوجود آمده است که این موضوع چالشهای ما در حوزه اصناف را کمتر کرد.
معاون استاندار و فرماندار مشهد با بیان اینکه امسال بازرسیها بهصورت گروههای مشترک انجام شد که یکی دیگر از نقاط قوت است، اظهار کرد: از آنجایی که بازار در زمان کمبود یک کالا و خدمات دچار تلاطم میشود، نیاز بازار را تامین کردیم و شبکه توزیع را نظارت کردیم که توزیع نیز بههنگام و به میزان لازم انجام شود که این رضایتمندی زائران را در پی داشت.
کمترین نارضایتی زائران در مشهد مربوط به حوزه اقامت است
داوری تصریح کرد: یکی از حوزههایی که در گذشته گلایهمندی وجود داشت در حوزه اقامت بود، امسال با ورود و ساماندهی و نظارتی که تشکلهای اقامتی و میراثفرهنگی و گردشگری انجام داد، اکنون جزو حوزههایی است که کمترین نارضایتی وجود دارد.
او با بیان اینکه راه ارتباطی مستقیم برای هدایت و راهنمایی و دریافت شکایتها و انتقادهای زائران پیشبینی شده است، اظهارکرد: سامانه راهنمایی زائران با شماره تلفن 37045-051 راهاندازی و تاکنون به حدود 20 هزار تماس پاسخگویی شده که به تسهیل خدمترسانی به زائران کمک کرده است.
داوری یادآور شد: در همه مکانهای اقامتگاهی و واحدهایی که زائران تردد دارند شرایط تامین مواد غذایی در ماه رمضان فراهم شده است تا مسافران مشکلی در این زمینه نداشته باشند.