معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: تا روز سی شهریورماه بیش از هفت میلیون زائر به مشهد مقدس مشرف شده و از فیوضات زیارت امام رضا(ع) بهره مند شده اند.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ؛ حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد با اشاره به تداوم ورود زائر به مشهد مقدس گفت: دوره زیارتی با اتمام ماه صفر به پایان نرسیده و کماکان تا پایان تعطیلات و سی و یکم شهریور مشهد مقدس پذیرای زائرین حضرتش می باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تاکید کرد؛ استان خراسان رضوی و مشهد مقدس همواره برای پذیرش زائران آمادگی داشته و با حضور پویا وداوطلبانه تشکل های مردمی، اصناف و هیات مذهبی سال به سال بر کیفیت خدمات ارائه شده به زائران نیز افزوده می شود.

گنابادی نژاد اضافه کرد: در ایام دهه پایانی صفر امسال شاهد جلوه های ممتاز حضور مردمی از سراسر کشور در قالب موکب های خدمت رسان به زائرین  بودیم که موجب شد حال و هوای اربعین حسینی در میان زائرین و مجاورین عزادار حرم مطهر رضوی تداوم داشته باشد

وی یاداور شد : همچنین مردم و مجاوران محترم از پیر و جوان و زن و مرد در قالب طرح های متفاوت از هم محله ای امام رضا تا قرار زیارت ، قرار نوجوانی ، قدمت بر چشم و… در ابعاد متفاوت به زائرین بارگاه رضوی خدمت رسانی و مهرورزی داشتند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری افزود:  هم افزایی اصناف، بازاریان و واحدهای خدمت رسان به زائرین از حمل و نقل و تاکسیرانی تا مراکز اقامتی و مراکز عرضه ارزاق عمومی و … مثل سال های گذشته قابل توجه و قابل تقدیر بود.

حجه الاسلام گنابادی نژاد به تداوم کار کمیته های ذیل ستاداجرایی خدمات سفر اشاره کرد و گفت: تاکنون از نظارت بر حدود 19 هزار واحد خدماتی ؛ دو هزار 872 پرونده به ارزش 68 میلیارد تومان تشکیل شده و از 592 شکایت واصله، یک میلیارد و 700 میلیون تومان به افراد خسارت دیده برگردانده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *