موسس مجموعه مدارس مفتاح گفت: لازم می دانیم دانش آموزان این مجموعه علاوه بر درس خواندن در دوران تحصیل، مهارت نیز یاد بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، فائزه سلطانی نیا افزود: به موازات برنامه ریزی آموزشی، باشگاه پژوهشی مفتاح را در ۱۴۰۲ شامل آزمایشگاه های علوم، رباتیک و کمیکار را راه اندازی کرده ایم.

وی ادامه داد: در اولین سال فعالیت این باشگاه، دانش آموزان با کسب مدال‌های خوشرنگ بین المللی(۲ مدال طلا و یک نقره) در ترکیه درخشیدند.

وی از فعالیت معلم پژوهش و اضافه کردن ساعت پژوهش در مجموعه مفتاح خبر داد و گفت: از ابتدای سال با افزودن ساعت پژوهش به دروس دانش آموزان در تمام کلاس ها گامی جدید در راستای فعال کردن آنان برداشته ایم.

سلطانی نیا، بیان کرد: بر این باور هستیم که دانش آموز در کنار تحصیل باید یک مهارت بیاموزد تا در جامعه به عنوان نیروی ماهر باسواد شناخته بشود.

موسس مفتاح تصریح کرد: تلاش داریم دانش آموزان در بحث های پژوهشی، فرهنگی و عقیدتی آموزش دیده باشند تا در ورود به جامعه بعد از دوران مدرسه، دارای مهارت باشند. در این خصوص سعی میکنیم با استفاده از اساتید و مربیان با تجربه در راستای اهداف موسسه، هرسال بهتر از سال قبل وارد صحنه شویم.

سلطانی نیا با اشاره به اعتماد والدین گفت: اعتماد خانواده دانش آموزان قوت قلب ما برای حرکت قوی تر به سمت تحقق طرح هایمان است.

 

وی با اشاره به لزوم مساعدت بیشتر آموزش و پرورش، ابراز امیدواری کرد؛ در زمینه بیمه معلمان و مربیان این موسسه مساعدت شود.

در سطح کشور مدارس مفتاح در رقابت با مدارس سمپاد، به آموزش دانش آموزان پرداخته و سعی در پرورش نیروهایی با مهارت کار و نیاز جامعه تربیت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *