مدیران استان همانند قو با یک پای باریک بر مسند قدرت ایستاده اند و منتظرند تا آب کم کم بالا بیاید و نمی دانند چه زمانی در این دریاچه غرق می شوند

این روزها با تشکیل دولت جدید و عملکرد ضعیف اکثر مدیران استان، شرایط دشواری را برای برای خراسان رضوی و زائران ایجاد کرده است

از سویی مدیران از برنامه های دولت جدید و معیارها و مشخصات مدیران کارآمد بی اطلاع هستند ، از سوی دیگر همین بی تکلیفی شرایط را برای مردم و حتی خود مدیران دشوار کرده است . آنان نمی دانند کار را چگونه باید ادامه دهند از سوی دیگر از جابجایی ناگهانی و بدون پیش درآمد می ترسند.

هنوز وضعیت استانداری و آقای یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی مشخص نیست، هر روز تعداد زیادی به عنوان استاندار معرفی که در عصر همان روز تکذیب می شوند . سهم خواهی ، میدان داری ، مذاکره پنهانی و لابی همچنان پر شور تر از گذشته ادامه دارد، اما هنوز خبری از واقعیت صحنه نیست .

هر روز که می گذرد مدیران استان بلا تکلیف، سردر گم و پا در هوا هستند، آنان مانند قوی یک پا در دریا ایستاده اند و منتظرند تا آب همه جا را فرا گیرد و سپس تعویض شوند این بی تکلیفی آنان را دچار پیری زودرس کرده، پیری که حال و توان کار کردن را ندارند .

اما در این میان بیشترین ضرر را مردم خراسان رضوی ، زائران و مجاوران می کنند . خیلی از کارهای استان عقب افتاده و مدیران ضعیف تقریبا کار را بر روی زمین گذاشته اند . تقریبا از اول خرداد که رئیس جمهور به شهادت رسید کارهای اساسی استان بر روی زمین است و این موضوع می طلبد که هر چه سریعتر تکلیف مدیران مشخص شود .

اینک دولت جدید باید با یک حرکت جهادی مدیران جهادی را بر سرکار بیاورد ، مدیران توانمند که علاوه بر کار و کوشش بتوانند چند ماه رکود کشور را جبران کنند، رکودی که ادامه آن می تواندخسارات جبران ناپذیر به کشور و استان وارد کند .

مردم خراسان رضوی هر روز منتظر شنیدن اخبار جابجایی مدیران ضعیف هستند

 

نویسنده : سید حسین میرپور

مدیر مسئول و سردبیر پایگاه خبری پاژنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *