مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان این که  ۱۴ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات مرتبط تهیه شده است، گفت : این بسته ها در مناطق محروم و بین نیازمندان حاشیه شهر و تا پایان ماه صفر توزیع می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، حجت الاسلام والمسلمین محمد احمد زاده در نشست خبری با موضوع اقدامات انجام شده در قالب طرح بصیرت عاشورایی، شمیم حسینی و برنامه های ماه صفرگفت : ماه محرم و صفر یکی از زمان های اجرای نیات واقفین است که در قالب طرح بصیرت عاشورایی در نظر گرفته شده است، به همین منظور طرح بصیرت عاشورایی در 84 بقعه متبرکه استان با برگزاری یک هزار و 148 مراسم اجرا شده است

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با خاطر نشان کرد :  ۲۳ مراسم برنامه شیرخوارگان حسینی و 13 ویژه برنامه «احلی من العسل» در دهه اول محرم در بقاع مجری طرح برگزار شد؛ همچنین 57 بقعه متبرکه نماز جماعت ظهر عاشورا را برگزار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده در خصوص اقدامات انجام شده در طرح شمیم حسینی گفت: 288 حواله برای هیئات مذهبی و 338 حواله برای مساجد و اماکن مذهبی در راستای اجرای نیت موقوفات مرتبط صادر شد.

 

وی افزود: در دهه اول ماه محرم 50 میلیارد ریال عوائد موقوفات اجرا نیت شد که بخشی از اجرای نیت با همکاری متولیان موقوفات و هیئت امنای مساجد و حسینیه ها صورت پذیرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *