فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان این که  دو هزار دانش آموز شهید در خراسان رضوی داریم، گفت: دانش آموزان نقش کم نظیری در دوران انقلاب و دفاع مقدس داشتند.

 

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز در آیین تحلیف یک هزار نفر از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی در مجتمع فرهنگی آیه ها گفت: کارنامه دانش آموزان در دوران دفاع مقدس مایه افتخار و مباهات است.

 

وی افزود: دانش آموزان می توانند الگوی خوبی برای همه جامعه باشند، حاج قاسم یک نماد دست یافتنی است. روزهای آخر قبل از شهادت ایشان یک روز به شیراز آمد و من میزبان او بودم، در وجود خودم احساس کردم که او به زودی رفتنی است.

 

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: شما پذیرفته اید که در کنار زندگی اوقاتی را برای بسیج وقت بگذارید، انتخاب کرده‌اید و قدر این موضوع را بدانید.

 

وی یادآور شد: در طول هزار و 400 سال تاریخ اسلام هیچ حکومتی ۴۲ سال دوام نداشته است، ما باید قدر آن را بدانیم، اگر قدردان نعمت های خداوند باشیم ثابت‌قدم می مانیم.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) همچنین گفت: پارسایی و پایداری دو عنصر مهم است که می تواند انسان را به اهداف خویش برساند، قرآن راهنمای شما در تمامی مسائل زندگی است. با قرآن مانوس شوید و آیات آن را هر روز تلاوت کنید.

 

وی افزود: مراقب جنگ نرم باشید در جنگ نرم فرصت ها تبدیل به تهدید می شود، امروز دشمن خاکریز جبهه را برداشته و به داخل مدارس ما آمده است و شخصیت جوانان را مورد حمله قرار داده است . روح و روان جوانان را نشانه گرفته و تلاش دارد آنان را از اسلام و انقلاب دور کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *