دبیر کنگره نکوداشت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی با بیان این که نکوداشت معظم له در چهارفرآیند برگزار می شود، گفت: این کنگره روز پنج شنبه در مدرسه علمیه نواب برگزار می شود

 

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ،حجت الاسلام والمسلمین عباس نصیری فرد دبیر کنگره آیت الله شاهرودی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هدف ما از برگزاری این نکوداشت الگو سازی برای افراد جامعه است.

 

وی افزود: آیت الله شاهرودی در عصر خودش الگو برای جامعه بوده است و این کار می تواندسطح معنوی جامعه افزایش دهد. بهره گیری از نظریات علمی این عزیزان مهم است و او یکی از ذخایر علمی شیعه است.

 

حجت الاسلام نصیری فرد خاطر نشان کرد: این کنگره در چهار فرآیند برگزار که اولی در شاهرود انجام شد. دومین فرآیند در مشهد برگزار می شود چرا که او طلبه مشهد و در مدرسه علمیه نواب درس خوانده است. فرآیند سوم در نجف که ایشان استاد طراز اول حوزه علمیه نجف و در حرم حضرت علی (ع) دفن است.

 

وی یادآور شد: فرآیند چهارم در شهر قم ودر سال ۱۴۰۱ برگزار می شود،  تولیدات علمی ایشان در ۱۳ عنوان و ۵۳ جلد کتاب منتشر می شود. همچنین کتاب رمان “گته آقا” درباره آیت الله حسینی شاهرودی در این همایش رونمایی می شود.

 

دبیر کنگره نکوداشت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی تاکید کرد: پنج شنبه همایش نکوداشت توسط حوزه علمیه مشهد در مدرسه علمیه نواب با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی کشور برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *