رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که دشمنان درفتنه ۸۸ به میدان آمده تا جمهوری اسلامی را ساقط کنند، گفت: مراسم یوم الله نهم دی ماه در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، حجت الاسلام و المسلمین محمد سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در فتنه عظیم سراسری سال 88 دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها استکبار جهانی، منافقین و رژیم صهیونیستی می خواستند انقلاب اسلامی را ساقط کنند.

وی افزود: با سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه تغییر ، تحول و انقلاب درونی دیگری اتفاق افتاد و شرایط به نفع جبهه انقلاب اسلامی تغییر یافت. دشمنان در سال ۸۸ اعلام کردند که در انتخابات تقلب شده است، اگر نظام زیر بار این ادعا می‌رفت سالهای سال هنوز درگیر سخنان دروغین بودیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: هنوز عده ای نفوذی در نهادها و دستگاه ها حضور دارند که کارشکنی می کنند. افراد جدید از روی ایمان، اعتقاد و دلسوزی مشکلات مردم را پیگیری می‌کنند. راهپیمایی نهم دی ماه در سال ۸۸ در ۱۳ استان برگزار که یکی از آنها استان خراسان رضوی بود.

وی یادآور شد: امسال  دوازدهمین سالگرد روز بصیرت را برگزار می‌کنیم، مراسم یوم الله نهم دی ماه در روز پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین گفت: چاپ وصیت نامه سردار شهید سلیمانی و هفت پوستر، برگزاری شب شعر از نهم تا ۱۵ دی ماه در شهرهای مختلف استان، تجلیل از نویسندگان ادبیات مقاومت و پایداری،برگزاری نمایشگاه در نگارخانه رضوی، مسابقه بصیرت عاشورایی و حلقه های معرفتی نور از جمله برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی است .

وی افزود: برگزاری نمایشگاه در حوزه علمیه مشهد، رزمایش جهاد و شهادت، اعزام سخنرانان و هادیان سیاسی یه شهرستانها، برگزاری مراسم در میدان ۱۵ خرداد در سالروز شهادت سردار سلیمانی از جمله برنامه های سالگرد شهادت ایشان است.

سلطانی خاطرنشان کرد:  مراسم سالگرد سردار شهید سلیمانی در روز سیزدهم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر رضوی و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *