مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان این که در ایام عید طرح های بسیار خوبی اجرا می شود، گفت: نظارت‌ ها بر بازار کالا و خدمات افزایش می یابد.

 

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، سید مرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با رویکرد جدید اقتصادی دولت، مسئولیت ما چند برابر شده است.

 

وی افزود: با هم افزایی بیشتر میان دستگاه ها آرامش بازار را باید برای مردم حفظ کنیم، بر همین اساس برنامه های خوبی برای ایام پایانی سال برنامه‌ریزی کردیم، کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار کشوری در استان تشکیل که ریاست آن برعهده استاندار و دبیر آن رئیس ستاد تعزیرات حکومتی است.

 

مدنی خاطرنشان کرد: تاکنون پنج جلسه از این کمیته برگزار و به شهرستانها تعمیم داده شده است، گشت های بازرسی و نظارت با همکاری اصناف در ایام عید تشدید می شود.

 

وی یادآور شد: تشدید نظارت از سطح عرضه به سطح توزیع و تولید افزایش می یابد و در همین راستا متخلفین اعمال قانون می شوند. در دولت گذشته فقط نظارت در سطح عرضه بود، اما الان کارخانجات هم از نظر کیفیت و کمیت بازرسی می شوند که اتفاقات خوبی را رقم زده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی همچنین گفت: ساعت گشت های بازرسی افزایش پیدا کرده و علاوه بر صبح در نوبت بعد از ظهر هم انجام می شود، نظارت ها به سمتی می‌رود که واقعاً اثرگذار بوده است. رسانه ها به ما کمک و مشکلات را گوشزد کنند، نظارت ها و بازرسی ها به آرامش بازار کمک می کند.

 

وی افزود: سرعت عمل در تشکیل پرونده ها و رسیدگی به آن بازدارندگی و اثرگذاری بیشتری دارد، الان در هفته سه روز شعب ما خارج از تایم اداری و در بعد از ظهر ها مشغول رسیدگی به پرونده‌ها هستند. متاسفانه بعد از تهران، خراسان رضوی بیشترین پرونده مربوط با تخلفات تعزیرات را داراست.

 

مدنی خاطرنشان کرد: در ایام پایانی سال کشیک قضات افزایش می یابد و مجموعه مسئولین تعزیرات به صورت مکرر از مراکز تولید توزیع و عرضه کالاها بازدید می کنند. تلاش ما این است که با پیگیری های مستمرجلوی گران‌فروشی را گرفته و عمل بازدارندگی داشته باشیم.

وی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۳ هزار پرونده وارد شعبه تعزیرات حکومتی شده است در حالی که تعداد حدود ۳۴ هزار پرونده آن مربوط به کالا و خدمات بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *