همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) آئین افتتاح کتابخانه مشارکتی سپاه  امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، در آئین افتتاح کتابخانه مشارکتی سپاه  امام رضا(ع) حجت الاسلام و المسلمین برهان باقری، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی؛ حسین سلیمانی، فرمانده تیپ 21 زرهی امام رضا(ع) و حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در مشهد حضور داشتند .

 

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام پدر، گفت: یکی از اهداف ما در مجموعه کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در راستای منظومه فکری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رسیدن به ایران کتابخوان است.

 

وی افزود : برای رسیدن به این مهم ابتدا باید افراد جامعه را کتابخوان کنیم، تا به واسطه آن خانواده کتابخوان، مردم کتابخوان و در نتیجه ایران کتابخوان را بسازیم.

 

سبزیان با اشاره به شعار «ما گام دوم انقلاب را با  کتاب برمی داریم»، اظهار داشت: احداث و افتتاح کتابخانه های عمومی می تواند نقش به سزایی در ترغیب و تشویق مردم برای مراجعه به کتابخانه ها و رفع نیازهای اطلاعاتی و دانش آنها داشته باشد. همانطور که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نیز فرموده اند ایران قدرتمند و توانمند نتیجه ایران کتابخوان است.

 

گفتنی است، کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا(ع) با مساحت 100 مترمربع و بالغ بر 5 هزار نسخه کتاب در حسینیه ساختمان شهید برونسی سپاه امام رضا(ع) افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *