فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با بیان این که در شرایط فعلی نیروهای مسلح از یک آمادگی بسیار خوب برخوردار هستند، گفت: رژه نیروهای مسلح در روز پنجشنبه در بلوار نماز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه هفته دفاع مقدس گفت:  شعار ما در هفته دفاع مقدس” ما مقاوم هستیم” است،  نیروهای مسلح با آمادگی کامل هیچ تعرضی را نمی پذیرند.

وی افزود: اولین روز از هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در ساعت ۷:۴۵ در بلوار نماز با حضور مسئولین لشکری و کشوری آغاز می شود. پرش چتر بازان نیروهای مخصوص ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم به نمایش گذاشته می شود.

امیرآذریان خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه ساعت ۱۵ بعد از ظهرنیز مزار شهدا در بهشت رضا(ع) و سایر گلزارهای شهدا غبارروبی و گلباران می شود.

وی یادآور شد: در روز جمعه که روز معنویت، زنان و خانواده نامگذاری شده سخنرانی فرماندهان در پیش از خطبه های نماز جمعه  در شهرستانها انجام می گیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا همچنین گفت: در روز تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا به دیدار جانبازان و خانواده معظم شهدا می رویم و برنامه های خوبی در این زمینه داریم .

وی افزود: بزودی اصحاب رسانه از مرزهای شرقی کشور بازدید می‌کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *