مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان این که شرکت‌ شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی دارای ۵۰ شهرک مصوب می‌باشد، گفت: این شرکت تاکنون بیش از ۵ هزار قرار داد امضا کرده که حدود ۲ هزار قرار داد منجر به صدور پروانه بهره‌برداری شده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، جعفر فرشچی طوسی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی شهرکها و نواحی صنعتی استان، گفت : دو هزار ۳۰۰ طرح در مرحله ساخت‌وساز می‌باشند‌ و برای بیش از ۸۰ هزار نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی همچنین مسئله زمین و امکانات زیر بنایی از گذشته تاکنون یکی از دغدغه‌های اصلی شهرک‌های صنعتی استان بوده است، افزود: خوشبختانه با کمک مسئولان ذی‌ربط موفق به پیگیری مباحث توسعه‌ای شهرک‌های موجود بوده‌ایم.

فرشچی خاطر نشان کرد: با همکاری‌هایی که شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان‌رضوی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان داشته است، در نهایت موفق به اخذ مصوبه تخصیص ۱۰۰ هکتار زمین برای شهرک صنعتی ماشین ابزار از شورای کارگروه زیربنایی استان شده‌ایم.

وی یادآور شد: توسعه شهرک صنعتی توس و ایجاد چهارچوب فعالیتی آن در قالب صنایع های‌تک، کم‌آب‌بر، دانش بنیان و…، از جمله مسائلی است که شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پی تحقق آن می باشد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، افزایش هزینه‌های پرداختی آب‌ و برق، موضوعی است که اخیرا موجب نگرانی واحدهای مستقر در شهرکهای صنعتی شده، تصریح کرد: هرچند که رایزنی‌هایی در این خصوص با مسئولان ذی‌ربط انجام شده اما راهکاراندیشی درباره این مهم نیازمند مکاتبات جدی‌تری می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *