مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد با بیان این که ٤١٠ طرح زود بازده در حاشیه شهر مشهد در دست اجراست، گفت:  این طرح‌ها از حدود ٤٨ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، علی رضازاده همدانی مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:  سال گذشته این طرح ها در شورای شهر مشهد مصوب شد که در این راستا نیازهای بومی مردم احصا شد و آذرماه پارسال طرح های اجرایی با ٤١٠ طرح با ٨٠٠ میلیارد تومان اعتبار در حاشیه شهر مصوب شد.

وی ادامه داد: ١٧٣ طرح از این تعداد با ١٩٥ میلیارد تومان اعتبار مربوط به طرح های روبنایی و ٢٣٧ طرح با ٤٢٦ میلیارد تومان اعتبار، زیرساختی است که این طرح ها در دست اجراست.

مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد گفت: برای اجرای طرح های آسفالت معابر و پیاده‌رو سازی در این طرح، امسال برای نخستین بار در کشور توانستیم دو هزار تن قیر رایگان دریافت کنیم و ٢٨٠ هزار متر مربع آسفالت معابر در مشهد عملیاتی شد.

رضا زاده همدانی افزود: تلاش می شود با اجرای طرح های زودبازده سرانه ها در حاشیه شهر به استانداردها نزدیک شود.

وی در خصوص بهسازی و نوسازی بافت فرسوده نیز ادامه داد: بافت های فرسوده مشهد شامل آبکوه، عامل، شهدا و وکیل آباد است که تلاش می شود تا سه سال آینده نوسازی بافت های فرسوده شهدا و عامل به سرانجام برسد و وضعیت اجرای طرح نوسازی بافت های آبکوه و وکیل آباد نیز طی این مدت به وضعیت مطلوب برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *