تیم فوتسال امید بسیج استان خراسان رضوی در مسابقات کشوری با شکست تمامی حریفان، با اقتدار بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، سرهنگ پاسدار عباس مشمول مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: مسابقات قهرمانی فوتسال کشوری امیدهای بسیج با حضور24 تیم به میزبانی اهواز مرکز استان خوزستان برگزار شد که تیم فوتسال امید بسیج استان خراسان رضوی پس از شش مسابقه سخت و نفس گیر بدون شکست، قهرمان این دوره از مسابقات  ورزشی شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: این تیم منتخبی از بازیکنان بسیجی استان خراسان رضوی بود که پس از برگزاری اردوی انتخابی با شرکت بیش از 200 بازیکن بسیجی علاقمند به رشته فوتسال از شهرستان های مختلف انتخاب و به این مسابقات اعزام شدند.

مشمول با اشاره به اینکه تمام استان ها سرمایه گذاری بسیار خوبی در این رشته کرده اند، خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات فوتسال از سطح بالایی برخوردار بود که تیم خراسان رضوی با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی تصریح کرد: قرار است سال آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال امیدهای بسیج با حضور8 تیم اول این مسابقات در کشور برگزار گردد.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) اضافه کرد: امید رخشانی، رامین قهقه، اشکان ابراهیمی از سوی کمیته فنی مسابقات به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن، بهترین گلر، بهترین گلزن از تیم خراسان رضوی انتخاب شدند که رامین قهقه به نمایندگی از استان خراسان رضوی برای تیم های لیگ برتری مقاومت کشور انتخاب شد.

 

خبرنگار: حسین ضیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *