قائم مقام ستاد مناسبت‌‌‌‌‌های شهرداری مشهد با بیان این که فعالیت‌‌‌‌های ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۲حول پنج محورصورت گرفته است، گفت: شهرداری مشهد با 15 میلیون بوته گل به استقبال بهار می رود.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، علی نجفی قائم مقام ستاد مناسبت‌‌‌‌‌های شهرداری مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هزار و ۵۴۳ المان گل، یک میلیون و ۴۳۸ هزار متر مربع رنگ‌آمیزی جداول شهری، ۱۵ هزار و ۹۴۲ جایگاه پارک و هشت جشنواره هنر‌‌‌‌های شهری بخشی از فعالیت های شهرداری در سال نو است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که مورد انتظار است، تامین سرویس های بهداشتی است. امسال چهار هزار و ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی ارائه خدمت خواهند کرد که در مقایسه با سال گذشته ۴۳ چشمه سرویس بهداشتی ثابت و ۲۰۵ چشمه سیار اضافه شده است.

نجفی افزود: یکی دیگر از موارد مورد تاکید بازار ارزاق عمومی و نان است که ۱۳ جایگاه علاوه بر ۱۲ ایستگاه سطح مشهد در خصوص ارزاق عمومی و ۱۱ مکان جهت نانوایی پیش بینی شده است.

قائم مقام ستاد مناسبت‌‌‌‌‌های شهرداری مشهد اظهارکرد: درحوزه ایمنی شهر، توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ۴۰۰ نقطه پارک‌ها، مراکز تجمع و اسکان زائران بازدید شد و ۱۴ منقه خطر احصاء و رفع شد. در راستای راهنمای زائر از ظرفیت ماموران سد معبر استفاده و ۳۸ اکیپ کنترل سد معبر نقش راهنمای زائر خواهند داشت.

وی در خصوص اسکان نیز بیان کرد: اسکان در حوزه وظایف شهرداری نیست، اما برای  ۳۴ هزار و ۷۰۰ نفر، مکان جهت اسکان اضطراري پیش بینی که در صورت نیاز استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *