مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به تعداد ۷۶ هزار بازنشسته فرهنگی در استان افزود: کمبودمعلم، مشکل اصلی آموزش و پرورش خراسان رضوی است

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته معلم گفت : برای نیروهای خرید خدمت فعلاً دستورالعملی در دست نیست، اما کمبود نیروی آموزشی با خروجی دانشگاه فرهنگیان رفع نخواهد شد؛ از همین رو دنبال پیگیری و جذب نیرو هستیم.

شوشتری ادامه داد: امسال ۱۲ هزار بازنشسته فرهنگی منتظر تعیین تکلیف هستند. سال گذشته ۶۰ درصد از بازنشستگان تداوم خدمت داشتند و امسال نیز دنبال آن هستیم که استمرار خدمت بازنشستگان را پیگیری کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به اعتراضات معلمان در رتبه‌بندی‌ها اشاره کرد و توضیح داد: اکنون طبق آمارهای جمع‌آوری شده ۴۸ نفر از همکاران فرهنگی در سامانه رتبه‌بندی مشکل بارگذاری اطلاعات داشتند که در حال بررسی این موضوع هستیم.

وی خاطر نشان کرد: تعداد زیادی از مشکلات تاکنون حل شده و در رتبه‌بندی اعمال شده‌اند. درکل رتبه بندی فقط حدود ۳۰ درصد اعتراض کرده اند. البته در حال حاضر امکان ویرایش اطلاعات فراهم تا مشکلات رفع شود.

شوشتری ضمن اعلام برنامه‌های هفته معلم بیان کرد: امسال در همین مدت از ۲۱۹ معلم نمونه در سطح استان و همچنین ۱۶ معلم استان که در سطح ملی نمونه شده‌اند، تجلیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *