تعداد 161 دستگاه گوشی هوشمند موبایل سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد کشف و ضبط شد .

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار،  سردارسرتیپ دوم پاسدار ” مجید شجاع” فرماندهي مرزباني خراسان رضوی به خبرنگار ما گفت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان ، گوشی های سرقتی کشف شد .

وی افزود: مرزبانان هنگ تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها و مسافرین در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور موفق به کشف 161 دستگاه تلفن همراه قاچاق در عملیات های جداگانه شدند .

سردار ” شجاع” در ادامه تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل خودروها و مسافرین در حال خروج از کشور، تعداد 14 تبعه افغانستانی را که حامل گوشی های سرقتی بودند دستگیر کردند.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه عنوان خاطر نشان کرد: مرزبانان ایست و بازرسی 17 شهریور هنگ تایباد موفق شدند 161 گوشی سرقتی هوشمند را که بطرز بسیار ماهرانه ای در وسایل همراه این مسافرین جاساز شده بود را کشف نمایند .

وی با اشاره به بازداشت این 14 تبعه، تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد طی 72 ساعت و در عملیات های جداگانه این گوشی ها را کشف نموده اند، ارزش ریالی این گوشی ها 16 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام مسئول در مرزبانی استان در ادامه نیز بیان داشت: گوشی ها سرقتی تحویل اداره آگاهی می شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با قدردانی از تلاش های مرزبانان، گفت : مرزبانان استان خراسان رضوی در طول شبانه روز از مرزهای استان حراست و پاسداری می نمایند و قاطعانه در برابر قاچاقچیان ایستاده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *