مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: تاکنون دو هزار 703  هکتار زمین به پنج هزار و 177 طرح و واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، “جعفر فرشچی طوسی”  در حاشیه نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی محور نیشابور، افزود : شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سال ۱۳۶۴ زیر نظر شرکت شهرک‌های صنعتی ایران تاسیس شد

وی افزود: حوزه فعالیت این شرکت در دو بخش اصلی ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی اعم از ایجاد زیر ساخت‌های مناسب مانند خیابان‌ها و جاده‌ها، دسترسی تامین آب، برق، گاز، تلفن، اینترنت و … اجرای این فعالیت‌ها تمهید و تسهیل شده است.

فرشچی اظهار داشت : خراسان رضوی شامل ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که ۴۱ شهرک و ناحیه آن در حال واگذاری است و کل اراضی در اختیار استان 9 هزار 359 هکتار بوده که در مجموع فاز عملیاتی این شهرک ‌ها شامل پنج هزار و 714 هکتار و زمین صنعتی سه هزار و 755 هکتار است.

فرشچی بیان کرد: در حوزه زیر ساخت‌ها و تامین امکانات زیربنائی در ۴۱ شهرک و ناحیه صنعتی خراسان رضوی به میزان ۹۴۷ لیتر بر ثانیه آب تأمین گردیده و میزان برق در ۴۱ شهرک و ناحیه صنعتی به میزان ۷۶۸ مگاوات تامین شده است.

وی یادآور شد : تعداد ۳۷ شهرک و ناحیه صنعتی در استان دارای گاز بوده که تاکنون برای آن‌ها به میزان ۵۱۴ هزار و ۵۰۰  متر مکعب در ساعت تامین و ۳۸ شهرک و ناحیه دارای تلفن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *