نمره ۲۰ این هفته به جامعه الحسین (ع) هیات رزمندگان اسلام داده می‌شود

این هیات از هر فرصتی برای تبیین بیانات مقام معظم رهبری استفاده می‌کند، هفته گذشته در مراسم شیرخوارگان حسینی اقدام به تبیین یکی دیگر از سفارشات رهبری کرد

این هیات باراه‌اندازی سایت و ثبت نام بانوان و پیگیری موضوع جوانی جمعیت از آنان درخواست کرد تا سال آینده صاحب فرزند شوند و در قرعه کشی سفر زیارتی به عتبات عالیات شرکت کنند.

موضوع جوانی جمعیت یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است ، در سال‌های اخیر کاهش جمعیت ، کشور را در معرض خطر قرار داده است این یک واقعیت غیر قابل انکار است کشوری که جوان نداشته باشد نمی‌تواند کار و تلاش کند ، چنین کشوری آینده ای تیره و تاریک خواهد داشت و هیچگاه نمی‌تواند از خود دفاع کند.

متاسفانه جمهوری اسلامی ایران درسال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در یک اقدام شتابزده گرفتار تبلیغات غرب نسبت به کنترل جمعیت شد و در این رابطه تلاش‌های زیادی کرد، اما امروزه متوجه شده این مسیر اشتباه بوده است و کاهش جمعیت توطئه دشمنان انقلاب اسلامی بوده تا جمعیت مسلمانان را کاهش دهند .  جامعه الحسین با تشویق بانوان به فرزند آوری آنان را به سفر زیارتی کربلا اعزام می‌کند و این موضوع نشان می‌دهد برخلاف تصورات غلط در جامعه  فقط با کار فرهنگی می‌توان جمعیت کشور را افزایش داد، حرکتی که حوزه های علمیه بانوان و مراکز فرهنگی خواهران باید آن را جدی بگیرند .

نمره ۲۰ این هفته به جامعه الحسین (ع) هیات رزمندگان اسلام داده می‌شود، عرض خدا قوت و خسته نباشید به مدیر این هیات جناب آقای یوسفی که از هر فرصتی برای تبلیغ در مورد افزایش جمعیت دریغ نمی‌کند.

 

نویسنده : سید حسین میرپور

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری پاژنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *