جنگ تن به تن میان مادر شوهر و عروس دیدن ندارد !

راستی تا به حال فکر کرده‌اید ، چرا با شورای شهرمشهد بیگانه هستیم و اعضای آن را دوست نداریم ، اصلا تفاوت شورای شهر مشهد با سایر شوراها در اقصی نقاط کشور در چیست؟

هنوز هم به درستی نمی‌دانیم هنگامی که پای صندوق‌های رای آمده‌ایم به چه کسانی رای دادیم،و چگونه آنان را انتخاب کردیم ؟

متاسفانه شورای شهر مشهد کارنامه خوبی به مردم ارائه نداده است، این شورا هر جلسه محل جنگ ، دعوا ، درگیری و اختلاف میان اعضاست دعوایی که خیلی ها آن را به دعوای مادر شوهر و عروس تشبیه کرده اند .

دو نفر از اعضای این شورا از مجموعه و گردونه خارج شدند به جرم آنها کاری نداریم ، این که تبرئه شدند یا نشدند به ما ربطی ندارد، اما ضربه‌ای که بر پیکره شورا زدند نه فراموش نمی‌کنیم و نه می بخشیم .

شورای ششم شورای کاری نیست ؛ شورای بازی های سیاسی است به راحتی در روزهای سخت و دشوار تابستان که میلیون‌ها زائر عازم مشهد هستند و در شهر باید بیش از گذشته کار و تلاش کنند، آبستراکسیون می‌کنند جلسات علنی را تعطیل و در پی ماهیگیری درون شورا هستند.

با بازگشت یکی از اعضای تعلیق شده شورای شهر با زیر پا گذاشتن قانون از شورای 15 نفره به شورای 16 نفره تبدیل شده است ، هنوز نمی دانیم مجوز نفر شانزدهم را چه کسی صادر کرده است . در کمیسیون ها حضور پیدا می کند چای و شیرینی نوش جان می کند و نظر می دهد ، در حالی که اصل ماجرا هنوز روی هواست !

شورای شهر مشهد دیگر کارایی خود را از دست داده است این شورا به جای مصوبه برای مردم محل گروکشی میان اعضا شده است کار چنان بالا رفته که در جلسات علنی به یکدیگرحمله  می‌کنند اما نمی‌دانند که مردم شهید پرور مشهد دیگر تحمل این دعواها را ندارند.

اینک شورای شهر به جای موتور و محرک شهر تبدیل به ترمز و سرعت گیر شهر شده است، نه تنها یار و مددکار شهرداری نیست بلکه اگر شهردار هم بخواهد کاری برای شهر انجام دهد شورا جلوی آن را می‌گیرد

آکنون با چشمی غمبار و گلویی بغض گرفته به همه مردم شهر اعلام می‌کنیم که ما این شورا را دوست نداریم ، ما شورایی مهربان می خواهیم شورایی که  باری از روی دوش مردم و شهر بردارد ، شورایی قوی ، مقتدر ، پرکار و به دور از بازی های سیاسی . شما بگویید برای دیدن جنگ تن به تن میان مادر شوهر و عروس از جیب مردم شهر چقدر هزینه باید پرداخت شود؟

 

نویسنده : سید حسین میرپور

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری پاژنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *