معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: طرح مهر تحصیلی در استان خراسان رضوی با توزیع سه هزار و 412  بسته مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و کمتر برخوردار در استان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، حجت الاسلام و المسلمین جمال ایزدی گفت: هر ساله در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، این طرح با هدف اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم برخوردار اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف استان افزود: امسال نیز این طرح همچون سال‌های گذشته از محل اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش با موضوع کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند با توزیع سه هزار و 412  بسته مهر تحصیلی اجرا شد.

وی ارزش ریالی این بسته ها را دو میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با اجرای طرح مهر تحصیلی با همکاری مطلوب آموزش و پرورش دانش آموزان نیازمند در این استان شناسایی و بسته‌های حمایتی تحصیلی بین آن‌ها توزیع شد.

وی تامین بسته‌های تحصیلی که شامل کیف، نوشت افزار و دفتر است را از محل اجرای امینانه نیات واقفان و مشارکت‌های مردمی دانست و افزود: وظیفه همگان است در مسیر علم و دانش و تامین نیاز‌های تحصیل دانش آموزان گام بردارند.

حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: با توجه به مکان موقوفات مرتبط این بسته در شهرستان های تایباد، تربت حیدریه، داورزن، سبزوار، کلات، نیشابور، مشهد، طرقبه شاندیز، کاشمر، جغتای توزیع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *