مثل عروس با پیراهن سفید به شورا آمده ایم با کفن سفید بیرون می رویم

نمره صفراین هفته به شورای اسلامی شهر مشهد داده می شود، این دومین نمره صفری است که طی هفته های اخیر گرفته است.

دفعه قبل شورا بابت آبستراکسیون نمره صفر گرفت، برخی از اعضای شورا یک ماه مانده به دهه آخر صفر از حضور در جلسه علنی خودداری و آن را به تعطیلی کشاندند.

هفته پیش یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد تهدید به استعفا کرد و اعلام کرد که اگر فلان اتفاق نیفتد، فردا استعفا می دهم.

برخی استعفای یکی از اعضای شورا را شوخی با رسانه هاخواندند و معلوم شد اعضای شورا خودشان را کشته اند تا به این جا رسیده اند ، مگر بچه هستند که با یک بهانه کوچک قهر کنند و استعفا دهند.

اعضای شورا مثل عروس با لباس سفید آمده اند و با کفن سفید از شورا می روند ، هیچکس حق ندارد فکر بد برای استعفای آنان کند.

شورا محل تفریح اعضا شده ، به قول ما رسانه ای ها هر روز دلشان می خواهد روی آنتن باشند ، حالا که شورا تعطیل شده با تظاهر به استعفا تحت هر شرایطی می خواهند روی آنتن بروند.

اصلا شورا آخر عروسی است می گویند ، می خندند و گاهی به یکدیگر حمله ور می شوند ، این وسط مردم چه گناهی کرده اند که باید دعوای یک عده را ببیند که کت و شلوار شیک به تن دارند، اما مانند بچه ها رفتار می کنند.

نمره صفر این هفته به شورای اسلامی شهر مشهد داده می شود، از ته دل برای جناب آقای حسن موحدیان  رئیس این شورا غصه می خوریم که جوانی و عمرش را به پای این شورا داد ، خداوند به او صبر ایوب عنایت کند .

راستی شما بگویید اگر شورای شهر مشهد منحل شود ، اتفاقی در این شهر می افتد؟ یا مردم خداوند را براین تعطیلی شکرگذار هستند.

 

نویسنده: سید حسین میرپور

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری پاژنگار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *