حجت‌ الاسلام والمسلمین محمد عدیده گفت: راهپیمایی امسال 13 آبان فرصت مغتنمی برای تقویت وحدت ملت شریف ایران و اعلام حمایت با آرمان های ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده ضمن گرامیداشت 13 آبان،روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی در جمع دانش آموزان مدارس شهرک سازمانی این منطقه گفت: امسال به واسطه جنایات جنگی و نسل کشی که در غزه در حال وقوع است یوم الله 13 آبان امسال با سایر راهپیمایی ها متفاوت است.

او با اشاره به کارنامه سراسر سیاه آمریکا در دخالت در امور ایران در پیش و پس از انقلاب اسلامی و همچنین شرارت‌های آمریکا در منطقه اظهارکرد: در سال جاری در حالی به استقبال برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان می‌رویم که ملت عاشورایی ایران، ماه حزن و اندوه شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش را در محرم و مراسم پرشور اربعین حسینی پشت سر گذاشته‌اند.

وی افزود: برای محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم ددمنش و کودک کش اسرائیل بر همه ما واجب است که با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 13 آبان، پاسخی قاطع به جنایات رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل بدهیم.

عدیده اظهار کرد: امروز شاهد استفاده نامتعارف ترین سلاح ها از سوی صهیونیست های کودک کش علیه زنان و کودکان بی دفاع هستیم و مجامع بین المللی در برابر این جنایات سکوت کرده اند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان این که 13 آبان با مصوبه مجلس به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته ، اذعان کرد: 13 آبان روزی است که بیانگر سه واقعه مهم تاریخی است و در این روز شاهد تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه توسط رژیم شاهنشاهی در سال 1343 هستیم، در 13 آبان 57 تعدادی از دانش آموزان به دست ارتش مزدور طاغوتی  به شهادت رسیدند و همچنین در 13 آبان 58 سفارت آمریکا به عنوان لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) تسخیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *