شورای شهر مشهد دوست یا دشمن رسانه ها

نمره صفر این هفته مجدداً به شورای اسلامی شهر مشهد داده می‌شود

علی رغم این که دلمان می‌خواهد این شورا در روزهای پاییزی نمره خوبی بابت کارهای خوب خود دریافت کند، اما این شورای پرحاشیه همچنان بر مدار دشمنی ها می‌چرخد

سال گذشته بود که شورای شهر از دست یکی از خبرنگاران شکایت کرد و او را به دادگاه کشاند

در دادگاه جرمی اثبات نشد و خبرنگار تبرئه شد و بد نامی آن برای شورا باقی ماند، این اولین حمله شورا به رسانه ها نبود و موضوع پایان نیافت.

اوایل همین امسال بود که سخنگوی شورای شهر در نشست خبری به مناسبت سالگرد تاسیس شوراها اعلام کرد، روزنامه شهرآرا اگر امروز تعطیل شود بهتر از فرداست.

این سخنان نیزدوباره جنجال زیادی به پا کرد و گلایه اصحاب رسانه را در پی داشت، بر فرض که روزنامه متعلق به شهرداری تمام صفحاتش را به عکس و اخبارسخنگو اختصاص ندهد، دیگر برای چه باید تعطیل شود .

اما این سخنان همگی به کنار در جلسه علنی دیروز سخنگوی شورای شهر باردیگر رسانه‌ها را تهدید کرد و گفت: از دست آنان شکایت می‌کنم.

این سخنان بوی خون می‌دهد و باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه می شود ، سخنگوی شورای شهرباید نسبت به رسانه‌ها از همه مهربان‌تر باشد، رسانه ها او را همکار خود می دانند و از نظر عاطفی و قلبی باید بیش از سایر اعضا به رسانه ها نزدیکتر باشد، اما او مسیر مهربانی را گم کرده است. رسانه ‌ها را تهدید می‌کند ، می‌خواهد به دادگستری بکشاند و البته کیف و لذت جنجال را ببرد و سرتیتر رسانه ها شود .

اعضای محترم شورای شهر!

اجازه ندهید رسانه‌ها شورای ششم را به شورای جنگ با رسانه‌ها نامگذاری کنند، کمی اندیشه و تفکر داشته باشید به فکر مردم باشید با سر و صدا کردن کاری از پیش نمی رود، پشت سر خود را نگاه کنید شاید دور بعدی هم مردم بخواهند به اصولگرایان رای دهند، اما کاری نکنید که مردم از رای دادن به اصولگرایان پشیمان شوند.

نمره صفر این هفته اختصاصاً به سخنگوی شورای شهر مشهد داده می‌شود، رسانه‌ها انتظار بیشتری از اعضای شورای شهر دارند، حداقل انتظار آنان معرفی یک سخنگوی مهربان است نه سخنگویی که غلاف شمشیر را بیرون بکشد و بنای قتل عام رسانه ها را داشته باشد.

بوی خون می آید از این سرزمین …

خدایا خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه را در پناه خودت محفوظ بدار و آنان را از شمشیر برهنه شورا در امان بدار!

آمین یا رب العالمین

 

نویسنده : سید حسین میرپور

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری پاژنگار  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *