نمره صفر این هفته به شهرداری مشهد داده می‌شود، در حالی که شهر مشهد درگیر و عزادار ایام فاطمیه است و خیابان های شهر درشهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها ) سیاه پوش بوده و از هر کوچه و برزن صدای روضه و نوحه سرایی به گوش می رسد ، در یک اقدام نابخردانه مراسم جشن روز حسابدار در برج سلامت  توسط شهرداری برگزار شد .

این مراسم که در نوع خودش بی‌نظیر بوده همراه با یک کنسرت و صحنه های تاسف بار اجرا شد، کنسرتی که دل همه عاشقان اهل بیت (ع) را به درد آورد .

براساس تاکیدات نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مشهد که شهر را توریستی نکنید و مشهد باید همچنان یک شهر زیارتی باقی بماند، اما شهرداری مشهد همه چیز را زیر پا گذاشت و کنسرتی را برگزار کرد که داد همه مذهبی های را درآورد. کنسرتی که در ایام فاطمیه دل حضرت رضا (ع) را هم به درد آورد .

به هر حال به خاطر تردد چند هنجار شکن پل هوایی عابر پیاده در این شهر پلمب می شود ، اما نهادهای مسئول چشم خود را بر روی این هنجار شکنی آشکار بسته اند و صدای هیچکس در نمی آید، نه کسی بیانیه نمی دهد و نه محکوم می کند . گویا هنجارشکنی دولتی اشکال ندارد و اگر از جانب بخش خصوصی باشد محکوم است .

راستی جای حق و عدالت کجاست ؟ اگر راست می گوئید و نمی خواهید هنجار شکنی ادامه پیدا کنند برخورد قاطع با شهرداری مشهد داشته باشید، پلمب شهرداری می تواند درس عبرتی برای همه دستگاه ها باشد که دیگر دست از پا خطا نکنند .

نمره صفر این هفته با عرض تسلیت به محضر حضرت زهرا (سلام الله علیها) که در شهر زیارتی حضرت رضا(ع) کنسرت های آنچنانی برپا می‌شود به شهردار مشهدجناب آقای محمد رضا قلندر شریف داده می‌شود .

با این که ایشان را یک چهره مذهبی می‌دانیم اما برگزاری این مراسم در ایام فاطمیه ازسوی شهرداری مشهد بعید بود، و شخص شهردار را از چشم تمام مذهبی ها و هیئتی های شهر انداخت .

جوانان مومن و انقلابی این شهر درخواست عاجل دارند تا با برگزارکنندگان این مراسم برخورد شود ، برخوردی عبرت آموز که تا سال‌های سال این گونه مسائل در مشهد تکرار نشود.

 

نویسنده : سید حسین میرپور

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری پاژنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *