رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برنامه های بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در خراسان رضوی را اعلام کرد.

به گزارش  پایگاه خبری پاژنگار، حجت الاسلام و المسلمین محمد سلطانی در نشست خبری تشریح برنامه‌های بزرگداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) اظهار کرد: در انتخابات سال ۸۸ برخی کاندیداها، درخواست کردند صندوق‌ها شمارش مجدد شود و ادعای تقلب کردند. این افراد به جای دلسوزی برای نظام و کشور، در مسیر شیطان قرار گرفتند و مغرضانه بر علیه نظام مردم را تحریک کردند.

سلطانی عنوان کرد: در راستای مقابله با اغتشاشات و آرام شدن فضا، مردم احساس وظیفه و تکلیف کردند و به صحنه آمدند. در ۱۳ استان مردم ولایتمدار در مقابله با فتنه گران و حمایت از ولی فقیه به میدان آمدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: روز هشتم و نهم دی ماه مردم خراسان به صحنه آمدند و با حضور خود آبی بر آتش فتنه ۸۸ شدند. در پی حضور گسترده مردم، افراد مغرض و خود فروخته مجبور به عقب نشینی شدند.

وی به حضور گسترده مردم در بحران‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در زمانه‌ای که شاهد کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع فلسطین هستیم، مردم ایران و سراسر جهان برای دفاع از مردم مظلوم، در صحنه حضور فعال دارند و این حضور ریشه در انقلاب و بیداری بین المللی است.

سلطانی با اشاره به این که ضمانت تداوم انقلاب به مردمی بودن آن است، خاطر نشان کرد: ما باید قدر مردم وفادار، مؤمن و ولایتمدار را بدانیم؛ چرا که شاهد هستیم مردم همیشه در اتفاقات مختلف جلوتر از مسؤولین عمل کردند. در زمان شاه نیز عده‌ای از امام جنگ تن به تن یا برخورد مسلحانه را خواستار بودند و امام مخالفت می‌کردند و می فرمودند انقلاب ما مردمی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به برنامه‌های بزرگداشت نهم دی اشاره کرد و گفت: در راستای بزرگداشت نهم دی ماه در سراسر خراسان رضوی و کلیه شهرستان‌ها، ۲۷ برنامه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: روز نهم دی ماه در حرم مطهر رضوی در رواق امام خمینی (ره) از ساعت ۹ تا ۱۱ مراسمی با حضور حجت الاسلام سید رضا تقوی، مشاور ریاست جمهوری در امور روحانیت و نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

سلطانی افزود: در شب نهم دی و دهم دی نیز حجت الاسلام سید احمد خاتمی سخنرانی خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: در شب دهم دی ماه؛ در مجتمع آیه‌ها کنگره شهدای هلال احمر برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود: در هفتم دی ماه نیز بانوان حماسه ساز با حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار خواهند داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *