جهاد تبیین، رسالت همگانی در راستای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، این مطلب را امیر سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی، فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نزاجا در همایش جهاد تبیین که با حضور جمعی از کارکنان، پیشکسوتان، بازنشستگان و خانواده‌های شهدا و جانبازان در مشهد برگزار شد، عنوان کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، اظهار داشت: همه ما در قبال حفظ و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید والامقام است، مسئولیم و باید در جبهه جنگ نرم، با روشنگری و بصیرت‌افزایی، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

امیر مکفی با بیان این که جهاد تبیین یک تکلیف همگانی است، گفت: همه اقشار جامعه، اعم از مسئولین، کارکنان، پیشکسوتان، بازنشستگان و خانواده‌های شهدا و جانبازان باید در این عرصه به میدان آمده و با تبیین دستاوردها و خدمات نظام، توطئه‌های دشمنان را برملا کنند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نزاجا در ادامه به تشریح برنامه‌های این یگان در راستای جهاد تبیین پرداخت و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی، تولید محتوای روشنگرانه، و استفاده از ظرفیت فضای مجازی از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از تلاش‌های عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، بازرسی، جانشین، معاونین، فرماندهان، مدیران و همکارانی که در برپایی این همایش نقش داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

در این همایش، تعدادی از پیشکسوتان و بازنشستگان به بیان خاطرات و دیدگاه‌های خود در خصوص جهاد تبیین پرداختند و همچنین از خانواده‌های شهدا و جانبازان تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *