معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۲۸ هزار و ۵۲۵ زائر از ۲۷ اسفند تا ۳ فروردین ۱۴۰۳ در مراکز اسکان موقت و اضطراری شهرداری مشهد اسکان داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، سیدجلیل بامشکی اظهار کرد: ۲۸ هزار و ۵۲۵ زائر از ۲۷ اسفند تا ۳ فروردین ۱۴۰۳ در مراکز اسکان موقت و اضطراری شهرداری مشهد اسکان داشته‌اند.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: از این تعداد، ۸ هزار و ۶۰۹ نفر شب گذشته در مراکز اسکان موقت و اضطرار شهرداری مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد: جمع کل خدمت گیرندگان در ایستگاه‌های استقبال از زائر در ۴ محور نیشابور، قوچان، پایانه مسافربری و راه آهن در ۳ فروردین ماه سال حدود ۹ هزار و ۶۵۰ نفر بوده است.

بامشکی گفت: از ۲۵ اسفند ماه تا ۳ فروردین ماه سال جاری نیز در ایستگاه‌های استقبال از زائر، در ۴ محور ورودی نیشابور، ورودی قوچان، پایانه مسافربری، راه آهن حدود ۳۱ هزار و ۸۳۵ نفر از خدمات بهره‌مند شده‌اند.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اظهار کرد: مراکز اسکان موقت و اضطرار شهرداری در صورت نیاز و بعد از اعلام قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان شروع به پذیرش می‌کنند، اسکان‌ها شامل بوستان زائرپذیر غدیر، سالن‌های ورزشی، سوله‌های بحران، مراکز فرهنگی و… است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *