مدیر عامل آتش نشانی مشهد، از استقرار قریب به ۱۰۰ نفر از پرسنل این سازمان در شب های قدر در خیابان های منتهی به حرم مطهررضوی خبر داد و افزود: تعدادی از آتش نشانان نیز در حرم امام رضا (ع) مستقر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، آتشپاد دوم “حمیدرضا کافی نیا” با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت تامین ایمنی شهروندان و زائران، مشهد و مرکز فرماندهی این سازمان به مشهد و ورودی های حرم رضوی، از ساعت ۱۹جمعه ۱۰فروردین قریب به یکصد آتش نشان به همراه بیش از ۲۵ خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و نجات و امداد و همچنین موتورسیکلت های سیار آتش نشانی مشهد مستقر خواهند شد.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد افزود: همچنین تعدادی از آتش نشانان با هماهنگی آستان قدس رضوی در مکان های از پیش تعیین شده در برخی از صحن های حرم امام رضا (ع) مستقر می شوند.

آتش‌پاد دوم حمیدرضا کافی نیا ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت نکات ایمنی، از تمامی همشهریان و زائران درخواست کرد در صورت مواجه با حوادث احتمالی و یا آتش سوزی، ضمن حفظ خونسردی، سریعاً با شماره ۱۲۵ تماس گرفته و آدرس دقیق محل مورد نظر را اعلام نمایند تا آتش نشانان به یاری آنها بشتابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *