سرپرست منطقه چهار عمليات انتقال گاز گفت: با تلاش و همدلي كاركنان،100 درصد از اهداف تعمیراتی منطقه چهار عمليات انتقال گاز در سال گذشته تحقق يافت.

به گزارش پایگاه خبری پازنگار، احمد امتحانی درحاشیه نشست صمیمانه با همکاران ستادی و مراکز تابعه منطقه چهار عمليات انتقال گاز ضمن تبريك فرا رسيدن سال جديد و آرزوي سالي پر نشاط همراه با موفقيت و كاميابي براي كاركنان منطقه، اقدامات صورت گرفته درسال جاری را بسيار خوب و مطلوب ارزيابي نمود و افزود: با همدلي، همكاري و تلاش تمامي كاركنان اين منطقه، سال 1402 سالي پربار و پر ازتجربه هاي نو براي اين شركت بود، بطوري كه تقريبا 100 درصد اهداف پيش بيني شده در حوزه تعمیرات در اين سال به تحقق پيوست.

وي با بيان مطلب فوق خاطر نشان ساخت: امسال با وجود مشكلاتي از قبيل سرمای بی سابقه و جان سوز گرچه سختي های زیادی به همراه داشت، ولي درعين حال سالي توام با موفقيت براي اين منطقه  بود و توانستيم با همت و كار مضاعف به اكثر موارد پيش بيني شده دست يابيم.

مدير منطقه چهار عمليات انتقال گاز در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای انتقال پایدار ایمن گاز در زمستانی سخت، مجموعه تلاش هاي صورت گرفته كاركنان منطقه درزمينه انتقال پايدار گاز را خوب ارزيابي نمود و تصريح كرد: با همت جهادی کارکنان این منطقه و همكاري خوب مردم و نيز برنامه ريزي هاي مدون و مستمر توانستيم در زمستان جاری به ركورد پايداري بيش از 99 درصدي انتقال گاز در سطح استان هاي زير مجموعه منطقه دست پيدا كرده و زمستان را به خوبي سپري نماييم.

شایان ذکر است؛ منطقه 4 عملیات انتقال گاز با دارا بودن 5 هزار 760 کیلومتر خط لوله فشار قوی گاز، وظیفه انتقال پایدار، پاک وایمن گاز را در گستره سرزمینی خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی و همچنین قسمتی  از استان سمنان را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *