رئیس سازمان نظام پزشکی با بیان این که سویه جدید بیماری کرونا بزودی به ایران می آید، گفت: متاسفانه هنوز 10 میلیون نفر در ایران واکسن کرونا نزده اند.

 

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، دکتر علیرضا صداقت رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران و اهل قلم از روز اول درخط مقدم کرونا بودند.

 

وی افزود: زحمات شما باعث واکسیناسیون ۷۱ درصدی در کل کشور شده است. مهمترین آرزوی یک فرد این است که خدمتگزار جامعه و مردم خودش باشد، کادر درمان و خبرنگاران از این موضوع جدا نیستند.

 

دکتر صداقت خاطر نشان کرد: اومیکرون به زودی به ایران می آید و این در حالی است که هنوز نزدیک به ۱۰ میلیون نفر در کشور واکسن نزده اند، دوران فعلی آتش روی خاکستر است و ما نگران اومیکرون هستیم.

 

وی یادآور شد : کیتی برای تشخیص اومیکرون وجود ندارد ، هنوز یک هفته از شیوع آن در دنیا گذشته است.حدود 20 روز طول می کشد تا رفتار این ویروس مورد ارزیابی قرار گیرد .

 

رئیس سازمان نظام پزشکی همچنین گفت: تا زمانی که کرونا هست باید واکسن بزنیم، واکسن یک دوره اثر دارد و باید تجدید شود ، واکسیناسیون دز سوم هم باید انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *