فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) با انتشار بیانیه ای حادثه تروریستی  حرم مطهر رضوی را محکوم کرد

 

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، سردار سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی ، شهادت دو روحانی خدوم ملت را تبریک و تسلیت گفت .

 

در بخشی از این بیانیه آمده است : بار دیگر تقابل دو جبهه حق و باطل منجر به حادثه ای شد که خون پاک دو تن از شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام در حریم منور رضوی تایید کننده خط خوشرنگ پیروزی خون بر شمشیر بود.

 

سنی و شیعه هر دو زخم خورده کینه عمیق صهیونیسم جهانی هستند و هر آن چه آنها مقدس می شمرند ، لگدمال چکمه های کثیف صهیونیسم جهانی و ایادی آنها و فریب خوردگان می شود . رمضان برای شیعه و سنی مقدس و ماه رحمت و مغفرت و پاکی و درستی است.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : کسی در ماه رمضان تیغ بر روی مسلمان نمی کشد ، نمی تواند شیعه یا سنی باشد و نسبت این جنایات به مسلمان از هر نسبتی نارواست  از سوی دیگر نشان هزیمت و شکست دشمنان اسلام است که هر وقت به استیصال و بیچارگی می رسند ، دست به ترور ناجوانمردانه زده و حیوانات وحشی دست آموز خود را رها کرده تا بدرند و خون بریزند .

 

روحانیت عزیز و علمای راستین اسلام نیز همواره علمدار وحدت بوده و هستند از خداوند متعال علو درجات برای این شهید مظلوم حادثه شوم ، روحانیون انقلابی جهادگر شهیدان حجج الاسلام  محمد اصلانی و محمد صادق دارایی مسئلت نموده و برای مجروحین حادثه تقاضای شفای عاجل و بهبودی کامل را دارم.

 

در پایان این بیانیه آمده است : به مردم شریف ایران اسلامی اطمینان می دهیم که همچنان با اتکا به قدرت بی انتهای الهی در میدان مبارزه حاضر و گوش بفرمان ولی امر مسلمین آماده نواختن سیلی به گوش جنایتکاران عالم هستیم و دشمنان را در هر جایگاهی سر جای خود می فشانیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *