استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که شهید صیاد شیرازی با ایجاد وحدت در بین قوا نقش مهمی در سرنوشت جنگ داشت ، گفت : شهید صیاد شیرازی از هیچ قدرتی جز خداوند نترسید.

 

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، حجت الاسلام و المسلمین کاظم راشد یزدی استاد حوزه و دانشگاه در مراسم سالگرد شهید صیاد شیرازی در حرم مطهر رضوی گفت : شهید صیاد شیرازی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران طاغوت با امام و مراجع ارتباط داشت.

 

وی افزود:  در دوران جنگ تحمیلی با ایجاد وحدت در بین قوا و طرح ریزی های مناسب عملیاتی نقش مهمی در سرنوشت جنگ داشت و ایمان،  اعتقاد و ولایتمداری این شهید والا مقام باعث شد از هیچ قدرتی جز خدا نترسد و در دل و قلب رزمندگان جای گیرد.

 

در این مراسم امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق کشور همچنین گفت: شهید صیاد شیرازی به عنوان یک افسر انقلابی در دوران طاغوت بارها تنبیه و بازخواست شد و در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با ایجاد وحدت بین نیروهای مسلح و تشکیل قرارگاه های مشترک و هدایت جبهه های حق علیه باطل، نقش مهم و اساسی در پیروزی جنگ داشت.

 

وی افزود: این شهید سرافراز شعار “ارتشی ، سپاهی ، یک لشکر الهی” را در عمل ثابت کرد و با اعزام افسران جوان  به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، آنان را با شرایط جنگ آشنا کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *