مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با بیان این که زائران حضرت رضا(ع) همواره مورد تکریم آستان قدس رضوی هستند، گفت: تعداد ۵۰ هزار زائر اولی امسال به مشهد می آیند.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، محمدحسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در مجموع تعداد ۳۰۰ موکب برای مشهد پیش بینی شده که تعداد ۱۵۰ موکب در مسیر های منتهی به حرم مطهر رضوی قرار دارند .

وی افزود: ورزشگاه امام رضا(ع) ، اردوگاه خاتون، میدان شهید حججی، بلوار شهید شوشتری و میدان شهدا پنج موکبی است که توسط بنیاد کرامت رضوی  برپا می شود.

استاد آقا خاطرنشان کرد: در مرز میرجاوه، ریمدان و دوغارون همچنان به زائران پاکستانی و افغانستانی خدمات ارائه می دهیم که تا پایان ماه صفر نیزادامه دارد.

وی یادآور شد: ظرفیت زائرشهر و زائرسرای رضوی با ۶ هزار نفر آماده پذیرایی از زائران حضرت رضا(ع) است. همچنین سه دستگاه اتوبوس بیمارستانی در سطح شهر جهت ارائه خدمات به زائران مستقر می شوند.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی همچنین با اشاره به ارائه خدمات در اربعین حسینی به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: خادمیاران رضوی در یک برنامه هماهنگ شده در مواکب عراقی حضور یافته و ازآنان بابت میهمان نوازی تشکر و قدردانی کردند،  همچنین به زودی همایش موکب داران عراقی در شهر مشهد برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *