رئیس ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان قرآن و عترت خراسان رضوی با بیان این که پرستاران در دوران کرونا زحمات زیادی کشیدند، گفت : طی مراسمی از 10 بانوی پرستار حافظ قرآن تجلیل می شود

 

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، علی مولوی حقیقی رئیس ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان قرآن و عترت خراسان در نشست خبری همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی که در محل خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی برگزار شد، گفت: در حوزه قرآن و قرآنیان علاوه بر این که نهادی‌‌‌‌های دولتی و غیر دولتی فعالیت می‌کنند، ضلع سوم هم ستاد مردمی ترویج و تجلیل از پیشکسوتان هست که در استان خراسان رضوی فعال و کمک به آن دو بخش دیگر می‌نماید.

وی افزود: در استان خراسان رضوی تعداد ۱۵۰ موسسه قرآنی وجود دارد که تعداد ۱۰۵ موسسه آن در مشهد هستند که برخی از ارشاد، برخی از سازمان تبلیغات اسلامی و گروهی توسط اوقاف ثبت شده‌اند.

رئیس ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان قرآن و عترت خراسان رضوی عنوان کرد: سال گذشته دو مراسم تجلیل از دو استاد قرآنی مشهد را داشتیم و امسال اولین همایش تجلیل از فعالان قرآنی بانو را خواهیم داشت.

وی افزود: استان خراسان رضوی استعداد‌‌‌‌های بالای قرآنی دارد که در بین آنها بانوان قرآنی جزء چهره‌‌‌‌‌های ماندگار هستند، که تجلیل خوبی از آنها تاکنون نشده است.

مولوی خاطر نشان کرد : مراسم تقدیر از بانوان قرآنی در روز پنج شنبه در تالار شهر و با سخنرانی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *