مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با بیان این که در جشنواره هاي فرهنگي کمتر به موضوع کودک و نونهالان توجه و سرمایه گذاری شده است، گفت: رویکرد جشنواره غنچه های امید، کشف استعداد کودکان و نونهالان حاشیه شهر مشهد است .

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، رویا حیدرزاده مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل پایگاه خبری توس گفت: جشنواره غنچه های امید یک رویداد فرهنگی است که اهداف خاصی را دنبال می کند .

وی ادامه داد: در پنجمين جشنواره غنچه‌های امید طی سه روز در اواخر بهمن ماه سال جاری با هدف آشنایی کودکان و والدین با مناسبت ‌های ملی، مذهبی، آموزه‌های انقلابی، همچنین تقویت مهارت‌های اجتماعی و ایجاد زنجیره ارتباطی در فضای خانواده، مهد و فضای مجازی با یکدیگررقابت خواهند داشت.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با بيان اين كه اصل رکن تربیتی، خانواده است و رکن بعدی جایگاه های آموزشی و پرورشی در سطح جامعه است، اظهار كرد: بسیج جامعه زنان دارای نگاه تربیتی در حوزه کودک و نونهالان است تا منجر به اتفاق هنری در سطح استان شود.

وي خاطرنشان کرد: پنجمين جشنواره غنچه‌های امید به عنوان رویداد فرهنگی در سطح استان باعث تحرک و پویایی مهدهای کودک و کانون های حوزه کودکان می‌شود.

حیدرزاده با اعلام این که مهلت ثبت نام در این جشنواره تا بیستم دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، یادآور شد: در مشهد حدود هزار مهد کودک و مهد قرآنی است و مجموعاً در سطح استان خراسان رضوی این عدد به هزار و 500 مهد کودک می‌رسد.

در ادامه این نشست خبری همچنین وجیه رفائی دبیر جشنواره غنچه های امید گفت: چهارمین جشنواره در سال 98 برگزار شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا سه سال برگزار نشد، جشنواره چهارم حدود شش هزار شرکت کننده داشت که امسال پیش بینی می کنیم افراد بیشتری شرکت کنند .

دبیر جشنواره غنچه های امید افزود: اختتامیه جشنواره در اسفند ماه و مصادف با نیمه شعبان خواهد بود و به تمام شرکت کنندگان گواهینامه حضور داده خواهد شد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *