مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد با اشاره به این که هزار و 50 مرکز شارژ من کارت در شهر وجود دارد، گفت: هیچ گونه کمبود من کارت در مشهد وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار؛ مهدی بدیع فرخد مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه در ساختمان اصلی شهرداری گفت: سازمان فاوا یک سازمان پشتیبان برای کلیه زیر مجموعه‌‌‌‌های شهرداری است که آنها را به هم متصل می‌کند. سازمان ما در سه ناحیه وظیفه دارد، اولویت اول ما حفظ و پایداری سامانه ها و سرویس هاست که وظیفه اصلی سازمان است.

وی افزود: در مرحله بعد بهبود مستمر این سامانه‌ها و زیر ساخت ها بوده است. وظیفه سوم، تغییر و تحول در حوزه سازمانی و زیرساخت ها در راستای شهر هوشمند است.

بدیع خاطر نشان کرد: در سازمان فاوا بصورت پیوسته حملات سایبری اتفاق می‌افتد، در شش ماهه امسال حدود ۲۰۰ هزار حمله در حوزه امنیت سایبری شناسایی و پیشگیری شد.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری مشهد با بیان این که توسعه شبکه فیبر نوری از برنامه های آتی این سازمان است، تصریح کرد: مشارکت در پروژه ملی توسعه شبکه دسترسی مبتنی بر بستر فیبر نوری برای ارائه سرویس‌‌‌‌های پرسرعت به منازل و کسب و کار‌‌‌‌های نوپا در شهر مقدس مشهد در دست اقدام است.

وی در خصوص پرداخت در ناوگان حمل و نقل عمومی نیز توضیح داد: اولویت ما پرداخت با من کارت است. الان مشکل کمبود من کارت در شهر وجود ندارد. هزار و ۵۰ نقطه شارژ داریم که امکان خرید من کارت نیز برای شهروندان وجود دارد.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری مشهد بیان کرد: به جهت زیبا سازی دکل‌‌‌‌‌های مخابراتی سطح شهر از رشد آنها جلوگیری شد. هزار و ۳۵۰ سایت مخابراتی داریم که تجهیزات آنها بر روی هزار و ۱۰۰ دکل سطح شهر نصب هستند. ۵۰ دکل که در املاک عمومی قرار داشتند زیبا‌سازی شدند، اما ما در املاک خصوصی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *