مدیر کانون جواد الائمه (ع) با اشاره به این که 9 برنامه در سطح ملی برای این ایام پیش بینی شده است، گفت: در شب میلاد حضرت جواد الائمه (ع) حرم مهر رضوی گلباران می شود.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، مهدی رجب پور مدیر کانون و هیئت جواد الائمه(ع) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت برنامه‌‌‌‌های سالروز تولد امام جواد(ع) و روز پسر برگزار شد، گفت: هر کجا مردم پای کار بودند، آن کار به بهترین شکل انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: طبق یک سنت دیرینه مردمی، برنامه ها با گلباران حرم مطهر رضوی در شب میلاد شروع خواهد شد. نشست علمی تخصصی ” مولود با برکت” در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، پویش و مسابقه کتابخوانی ” مرا با خودت ببر”، ایستگاه صلواتی همراه با نورافشانی و ماشین نویسی از جمله برنامه‌‌‌‌های این روز خواهد بود.

مدیر کانون جوادالائمه(ع) ادامه داد: تثبیت نامگذاری روز ولادت امام جواد(ع) به عنوان روز پسر و مطالبه نامگذاری یک خیابان متصل به حرم به نام امام جواد(ع)، پویش فرزندان آسمانی، محفل شعر مولود با برکت و جشن‌‌‌‌‌های ملی مذهبی در ۷۰ نقطه شهر مشهد، مسابقه آذین بندی و پویش ” نذر نهم” طبخ کیک، غذا و حمایت از نوجوانان بازمانده از تحصیل از دیگر برنامه های سالروز میلاد امام جواد (ع) است.

وی در خصوص مسابقه کتابخوانی توضیح داد: پویش کتابخوانی، کتاب ” مرا با خودت ببر ” که رمان سیره امام جواد (ع) و با همکاری انتشارات به نشر همراه با مسابقه طراحی شده است، در این ایام برگزار می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *