رئیس بیمارستان امام رضا (ع) با بیان این که اجرای هشت پروژه درمانی در راستای تقویت امکانات و تجهیزات این بیمارستان است، گفت: براساس تاکید تولیت آستان قدس رضوی عامه مردم از برکات موقوفات بهره مند می شوند .

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، دکتر محمود شبستری رئیس بیمارستان امام رضا(ع) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مرکز ناباروری میلاد با هزار و 500 متر مربع مساحت و سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال به عنوان نخستین پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این مرکزدر سه طبقه بنا شده و دارای سه اتاق عمل و تجهیزات پزشکی مدرن است و طبق برآوردهای صورت گرفته، روزانه ۱۵ زوج در این مرکز با تعرفه دولتی مورد درمان قرار خواهند گرفت.

شبستری با تاکید بر این که بهره‌برداری از دو دستگاه براکی تراپی و CT سیمولاتور و اتاق عمل مربوطه آن سه پروژه دیگر این طرح است، بیان کرد: دستگاه گران‌قیمت براکی تراپی، پیشرفته‌ترین دستگاه در حوزه درمان سرطان و دستگاه CTسیمولاتور جهت بیماران سرطانی و اهداف تشخیصی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در مجموع 560 میلیارد ریال برای این پروژه سرمایه گذاری شده است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) با اعلام این که پنجمین پروژه راه‌اندازی اتاق عمل اینترونشنال در ۱۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری یکصد و هفتاد میلیارد ریال است، گفت: از سوی بیمارستان فوق تخصصی رضوی یک دستگاه آنژیوگرافی با کاربردهای مختلف به این مجموعه درمانی اهدا شده است.

گفتنی است؛ مرمت و بازسازی بخش هماتولوژی و پاویون کادر پزشکی، خرید تجهیزات کمک آموزشی و ایجاد هشت اتاق ایزوله برای بستری بیماران تنفسی جهت جلوگیری از انتقال عفونت از دیگر پروژه‌های درمانی و آموزشی بیمارستان امام رضا(ع) است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *