شهردار منطقه هشت مشهد با بیان این طرح تحول میدان بیت المقدس بزرگترین طرح مدیریت شهری‌ است، افزود:  در این طرح، این منطقه تبدیل به فضایی مخصوص تردد عابران پیاده خواهد شد و خوردها حق ورود نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، احسان شریعتی شهردار منطقه هشت مشهد به خبرنگار ما گفت : طرح مطالعاتی این پروژه انجام شده است. جلسات مشترک با آستان قدس رضوی و پلیس راهور و شهرداری گذاشته و در دستور کار گرفته است و نیاز است آستان قدس رضوی برای خودرو،  پارکینگ احداث کند ، تا این مساله به مرحله اجرا درآید.

وی افزود: با توجه به نیاز شهروندان به پارکینگ، ۸۰۰ مکان پارک خودرو آماده سازی و در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

شریعتی خاطر نشان کرد: پایانه امام رضا(ع) به عنوان ورودی شهر مشهد الرضا در منطقه شهرداری منطقه هشت قرار گرفته است؛ از این رو برنامه های متنوعی برای استقبال هر چه بهتر از زائرین علی بن موسی الرضا(ع) در ایام نوروز ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

وی رنگ آمیزی جداول، نقاشی دیوارها، آدین بندی میدان ها و نصب المان های شهری از جمله اقدامات این منطقه است و افزود: گل آرایی بوستان و خیابان در آستانه بهار همیشه در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

آماده سازی ۸۰۰ پارکینگ در ایام نوروز

شهردار منطقه هشت با اشاره به این که عمده پارکینگ هایی که برای زائرین آماده شده در محدوده حرم مطهر رضوی است، اظهار کرد: با توجه به نیاز شهروندان به پارکینگ، ۸۰۰ جای پارک عمومی را آماده سازی و در اختیار مسافران نوروزی قرار داده ایم.

شریعتی افزود: این پارکینگ ها در خیابان امام رضا، دانش غربی، آیت الله شیرازی‌، خیابان خسروی و شهید اندرزگو برای دسترسی هر چه بهتر  زائران نوروزی به حرم امام رضا(ع) آماده سازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *