نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که روزنامه شهرارا اگر امروز تعطیل شود بهتر از فرداست، گفت: روزنامه شهرارا را هیچ قبول نداشته و اگر امروز تعطیل شود، بهتر از فرداست.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، موسی الرضا حاجی‌بگلو در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص پروژه توسعه شرق اظهار کرد: توسعه شرق برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه در حال انجام است، امیدوارم تا پایان ۱۴۰۲، از طرف آستان قدس اراضی صحبت شده به پروژه ملحق شود و توسعه شرق را شروع کنیم.

نایب رئیس شورای شهر مشهد در مورد عملکرد شهرداری در موضوع حاشیه شهر بیان کرد: با روی کار آمدن شهردار جدید، نظارت جدیدی بر سازمان بازآفرینی شهری ایجاد و تحولی رخ خواهد داد، در سال گذشته بودجه شهرداری برای انجام طرح‌های زودبازده در حاشیه شهر ۸۰۰ میلیارد بوده که همگی با خواست خود مردم انجام شده و امسال رقم بودجه به هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی خدمات شهرداری در حاشیه شهر را بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: بودجه اختصاص یافته به حاشیه شهر نزدیک ۴۴ درصد از بودجه کل را به خود اختصاص داده است، همچنین در بحث کلان پروژه‌ها هم اتفاقات خوبی افتاده است، توسعه شرق در شهرک شهید باهنر و رجایی از همین دست اتفاقات است. مدیریت شهری می‌گوید اعتبارات را به سمت حاشیه ببریم تا امکانات را در مناطق کم‌برخوردار متعادل کنیم.

حاجی بگلو در خصوص انتقاد رسانه‌ها مبنی بر عملکرد ضعیف شورا در حوزه فرهنگ نیز افزود: بودجه معاونت فرهنگی شهرداری از سال ۱۴۰۰ که ۶۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد بوده، امسال به دو هزار میلیارد رسیده و کار در حال انجام است، نمی‌گویم عملکرد ما صد درصد خوب بوده اما در مجموع عملکرد مثبت است.

نایب رئیس شورای شهر مشهد در خصوص انتظار شورا از شهردار جدید گفت: فرایند ابلاغ حکم شهردار در حال طی شدن است و امیدواریم بعد از عید فطر حکم ابلاغ و صادر بشود، توجه مدیریت شهری در حوزه ارائه خدمات مطلوب باید بیشتر از گذشته باشد و حتماً در حوزه عملکرد نیاز به تغییر داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: از شهردار انتظار داریم در حوزه داخلی شهرداری من جمله منابع انسانی و استفاده از نیروی توانمند داخلی و جابه‌جایی مدیران ناکارآمد برای تحقق پروژه‌های عمرانی ناتمام و یا جدید عملکرد خوبی نشان بدهد.

حاجی بگلو همچنین در این جلسه در خصوص تغییر اسامی برخی خیابان‌ها گفت: قطعاً شورای شهر نام خیابان شیخ نمر را به هیچ عنوان تغییر نخواهد داد، اتفاقاتی که رسانه‌ای شد مربوط به تعمیرات یا رنگ امیزی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *