همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر، 54 ایستگاه آتش نشانی به حالت آماده باش درآمده وآتش نشانان در خیابان های منتهی به حرم رضوی مستقر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، آتشپاد دوم مجید فرهادی با بیان این مطلب افزود: علاوه بر آماده باش صد درصدی تمامی ایستگاه های عملیاتی دراین روز، خودروهای سبک اطفای حریق ، امداد ، نجات و موتورسیکلت های عملیاتی آتش نشانی مشهد به همراه تعدادی آتش نشان و نجاتگر در اطراف حرم مطهر رضوی مستقر شدند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان درچهار لایه ایمنی در خیابان های منتهی به حرم رضوی و بست های ورودی به حرم امام رضا (ع) در پنج مسیر شامل خیابان های نواب صفوی،امام رضا(ع)،آیت الله شیرازی، طبرسی و خسروی نو و چهارراه شهدا مستقر شدند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد افزود: همه تمهیدات لازم برای تامین ایمنی نمازگزاران و پیشگیری ازهرگونه حادثه احتمالی در سطح شهر مشهد اندیشیده شده و از زائران و مجاوران تقاضا داریم همکاری لازم را با نیروهای آتش نشانی و امدادی داشته باشند.

وی یاداور شد: در صورت مشاهده خودروهای آتش نشانی که در حال اعزام به مأموریت هستند، راه را برای حرکت آنان باز کنند و در صورت بروز هر گونه حادثه و آتش سوزی، با حفظ خونسردی مراتب را سریعا به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و یا به اکیپ های استقراری آتش نشانان اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *