همزمان با ایام دهه کرامت و سالروز تکریم و تجلیل از مقام امامزادگان و بقاع متبرکه کشور، همایش استانی”ستارگان کرامت” خراسان رضوی با حضور مهمانان استانی در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) روستای فدیشه شهرستان نیشابور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر حیدری کاشانی، در این همایش گفت: نکته مهمی که در مورد امام زادگان و بقاع متبرکه باید مورد تاکید خادمان و اصحاب بقاع باشد، این است که این مکان ها باید تجلی گاه و محل اتصال بنده با خدا باشد

وی تصریح کرد: هدف اتصال عبد به خدا است و این مکان های الهی دارای قرار به سمت خدا هستند، امامزادگان و سلوک شخصی ما باید برای این باشد که هدف خدا بوده و مرتب پالایش شود.

حجت الاسلام کاشانی تاکید کرد: ما باید تمام خدمت و قوت مان را در محضر خدا بیاوریم، کسی که خدایی شود به سرچشمه تمام عزت ها و قدرت ها متصل می شود و مانند شهید حاج قاسم سلیمانی می شود .

در ادامه این همایش حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف خراسان رضوی نیز با اشاره آیه مودت گفت: ما باید به این سلاله های پاک اهل بیت(ع) در نقاط مختلف کشور توسل و توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما باید خداوند را شکر مضاعف کنیم که پنجره ای از نورانیت اهل بیت(ع) را در این دیار و مکان، شهر و روستا در جوار مضجع نورانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به ما ارزانی داشته و می توانیم در سایه نور و رحمت این سلاله حضرت فاطمه (س) زندگی کنیم.

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی با اشاره به جایگاه بالا و ارزشمند حدیث کسا، اظهار کرد: باید قدردان باشیم که از زبان حضرت زهرا(س) این گونه صریح و شفاف روایت را نقل کردند و اهل بیت عصمت و طهارت را این گونه معرفی می کنند.

درادامه این مراسم سقاخانه آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) روستای فدیشه با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و سایر مسئولین افتتاح شد.

در پایان این همایش از ۳۹ نفر از اصحاب بقاع متبرکه شهرستان های خراسان رضوی نیز تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *