مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد با بیان این که منبعد، هر ماه یک پروژه بزرگ را تحویل مردم مشهد خواهیم‌ داد،گفت: این پروژه‌ها زودتر از برنامه زمان بندی شده به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، علیرضا صفی‌ پور مدیر عامل سازمان عمران شهرداری مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه در بیستمین رویداد روایت شهر که در سالن قدیم شورای شهر برگزار شد، گفت: در سال ۱۴۰۱ بر اساس شعار سال برنامه‌های واحد تحقیقات و توسعه را فعال کردیم.

وی افزود: مسیرهایی برای رسیدن به این اهداف انتخاب شده اند تا بر اساس توانمندی افزایش تولیدات و استفاده بهینه از امکانات شهرداری مشهد در خدمت شهروندان و مجاوران قرار گیرد.

صفی پور خاطر نشان کرد: سازمان عمران یک نیروی توانمند اجرایی در خدمت شهرداری مشهد است، و محدودیتی بر اساس اساسنامه و ضوابط داشت که می‌توانست فقط به شهرداری مشهد خدمت نماید. پیگیری هایی انجام و در ۲۰ آذر ماه سال گذشته مجوزی گرفت تا علاوه بر شهرداری مشهد به سایرشهرها نیز خدمت ارائه نماید.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد ادامه داد: مشهد فاصله زمانی دو و نیم ساعته به مراکز استان همجوار و یک و نیم ساعته به شهرهای بزرگ استان را دارد و این باعث می‌شود تا امکان ارائه خدمت را به شهرهای همجوار مهیا شود.

وی یادآور شد: این خدمات در استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص مهندسی است و نیروهای اجرایی و عملیاتی از همان شهر تامین می شود.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری مشهد اظهار کرد: سال گذشته ۷۵ پروژه داشتیم که ۴۵ پروژه به بهره‌برداری رسید. از پروژه های بهره‌برداری شده می‌توان به پروژه بازگشایی معابر پادگان لشگر ۷۷، بهسازی مسیل قره‌خان، دوربرگردان رسالت شمالی، بلوار بصیرت، توسعه بوستان وکیل آباد و فاز شش بوستان خورشید نام برد.

وی با اشاره به پروژه های سال جاری از تکمیل پروژه تئاتر شهر، فاز هفت پارک خورشید، فاز ۱۵ بوستان وکیل آباد، ساختمان توسعه جلو خان پایانه امام رضا(ع)، بدنه سازی مسیل طرق، پارک چهل بازه و پروژه دور برگردان غیر همسطح شهید میرزایی خبر داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *