نمره صفر این هفته به شورای اسلامی شهر مشهد داده می شود

این دومین بار است که طی ماه های اخیر شورای اسلامی شهر مشهد نمره صفر می گیرد

دفعه قبل نمره صفر شورای اسلامی شهر مشهد به خاطر تعلیق دو عضو آن توسط دادگستری خراسان رضوی بود ، تعلیقی که در عمر شش دوره شورای شهر مشهد سابقه نداشته است .

این بار نمره صفر به خاطر انجام یک عمل سیاسی و ایجاد آبستراکسیون و حضور نیافتن در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر داده می شود، متاسفانه جناح اقلیت شورا به بهانه های مختلف از حضور در جلسه خودداری و آن را به تعطیلی کشاندند .

از این که اعضای شورای شهر چقدر حقوق دریافت می کنند تا به خاطر آن در جلسات شرکت کنند ، خبری نداریم. اما این یک واقعیت است که شورا در یک ورطه سیاسی گیر کرده است. از یک سو با انتخاب اشتباه  شهردار قبلی و از سوی دیگر تعلیق دو عضو شورا مردم را در هاله ای از ابهام فرو برده است، بالاخره مردم رای داده اند و انتظار کار و تلاش بیشتری نسبت به شورای قبلی دارند که البته هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است .

شش عضو شورا به جلسه این هفته نیامدند ، این درحالی است که ضرباهنگ حضور میلیونی زائران در روزهای پایانی شهریور ماه و در دهه آخر صفر به صدا درآمده است ، امسال در مهرماه پس از سه سال از شیوع ویروس کرونا تمام مدارس و دانشگاه ها باز می شوند و شهر مشهد در شهریور ماه شلوغی و جمعیت بی نظیری را تجربه می کند.

اما از آن سو شورای اسلامی شهر به جای کار و تلاش در سال نامگذاری مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری خیلی راحت جلسات علنی را به بهانه های واهی تعطیل  و همان کار موظفی معمولی را هم انجام نمی دهند.

نمره صفر این هفته به شورای اسلامی شهر مشهد داده می شود، عرض تسلیت به جناب آقای حسن موحدیان رئیس صبور این شورا به خاطر این که همکاران او در زمانی که شهر نیاز به کار وتلاش بیشتر دارد، جلسات علنی شورا را به تعطیلی کشانده اند . اما او مانند پدری مهربان صبورانه خطای فرزندانش را تحمل می کند و صدایش در نمی آید.

راستی شما بگویید با این تفاسیر آیا هنوز می توانیم اعضای شورای اسلامی شهر مشهد را خادم الرضا (ع) بنامیم ؟

 

نویسنده : سید حسین میرپور

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری پاژنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *