دبیر نمایشگاه ایران نوشت با بیان این که در حال حاضر ۸۰ درصد سهم بازار نوشت افزار کشور در دست تولیدکنندگان ایرانی است گفت : فقط ۲۰ درصد نوشت افزار مورد نیاز کشور از خارج تامین می شود

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، علی مهدوی‌خواه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست خبری نمایشگاه ” ایران نوشت” که در محل سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: مجموعه نگاه آموزش و پرورش در سه ماموریت، فرهنگ سازی، تولید نوشت افزار ایرانی – اسلامی و توزیع متوازن در کل کشور است.

وی ادامه داد: در راستای فرهنگ سازی سعی داریم یک پویش با همین عنوان در فضای نرم افزار شاد ایجاد کنیم تا دانش آموزان و اولیا از نوشت افزار ایرانی اسلامی استفاده نمایند. استفاده از ظرفیت خبرگزاری پانا و سازمان دانش‌آموزی، اردوهای گروهی به قصد زیارت و بازدید از نمایشگاه از دیگر موارد خواهد بود.

مهدوی‌خواه اظهار کرد: در این نمایشگاه موسسه ضریح آفتاب هم حضور دارد ، رویکرد موسسه ارائه کیفیت و قیمت به نفع دانش‌آموزان بخصوص دانش‌آموزان محروم است. امسال ۳۰۰ هزار جلد دفتر در ۱۷ طرح تهیه شده است. طرح‌های نوشت افزار با توجه علایق و سلایق دانش آموزان، از طریق نظرسنجی انتخاب شده‌است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که این ماموریت را داریم که در محروم‌ترین نقاط کشور با کیفیت‌ترین نوشت افزار را عرضه کنیم، تصریح کرد: بخشی از درآمد موسسه ضریح آفتاب، در قالب بسته‌های اهدایی به مناطق محروم فرستاده می‌شود که در این امر خیرین با تهیه و اهدای بسته، با ما همکاری می‌نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *