نمره بیست این هفته به جمعیت هلال احمر خراسان رضوی داده می‌شود

این جمعیت علاوه بر وظایف و کارهای خود یک خدمت فوق العاده دیگر نیز در دهه پایانی صفر انجام داد، خدمتی که صدها دختر و پسر داوطلب را از سراسر کشور به مشهد مقدس کشاند.

جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با زدن ده‌ها چادر و بکارگیری ده ها آمبولانس و … به کار امدادی زائران پیاده دهه آخر صفر پرداخت و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرد،در کنار همه این فعالیت‌ها این سازمان با استفاده از هزار دستگاه ویلچر و سه هزار و 500 نیروی داوطلب از سراسر کشور به زائران خسته و ناتوان که در خیابان های  ورودی حرم مطهر رضوی قرار داشتند سرویس دهی کرد.

این خدمت برای هشتمین سال در مشهد مقدس اجرا شد که امسال از گستردگی خاصی  برخوردار بود، ده ها پیرمرد و پیرزن ناتوان به مدد همین جوانان توانستند به دلیل بسته بودن خیابان ها به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف شوند . خدمتی که بی سرو صدا و خالصانه انجام شد

نمره بیست این هفته به جمعیت هلال احمرخراسان رضوی داده می‌شود عرض تبریک به جناب آقای دکتر محسن ذاکریان مدیرعامل جوان این جمعیت که با مدیریت خود توانست ده ها جوان عاشق حضرت رضا علیه السلام را به مشهد کشانده و آنان را خادم الرضا کند ، خدمتی که پشت سر آن دعای خیر صدها زائر و مجاور را به همراه داشت.

برای تمامی خادمان گمنام حضرت رضا (ع) آرزوی سلامتی و دعای خیر داریم و امیدواریم این خدمت خالصانه مورد رضایت حضرت رضا (ع) قرار گیرد .

 

نویسنده : سید حسین میرپور

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری پاژنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *